اهدای کتاب اهدای دانایی

اهدای کتاب اهدای دانایی

اهدای کتاب به بخش هورامان شناسی پاوه

اهدای کتاب "کتە و مڵە" توسط حامی فرهنگ و هنر شهرستان و یکی از بنیان گذاران بخش هورامان شناسی ، جناب آقای سید آزاد حسینی، به بخش منابع هورامان شناسی کتابخانه پاوه

کتاب " کتە و مڵە " توسط  آقای کوروش یوسفی به نثر هورامی ترجمه شده  و توسط صندوق حمایت از نویسندگان "واران" به چاپ رسیده است.

بخش هورامان شناسی کتابخانه عمومی وحدت پاوه با هدف ایجاد پایگاهی مرجع از منابع برای محققین و پژوهشگران با حمایت نویسندگان بومی و مردم دغدغه‌مند به فرهنگ دیار هورامان، با گرد آوری آثار بومی، کردی و هورامان شناسی نویسندگان، با همکاری و فعالیت پیوسته آقایان سید آزاد حسینی و ساسان نقی‌زاده ایجاد شده و روز به روز در حال غنی شدن و کامل شدن می باشد. از زمان ایجاد این بخش تا کنون علاوه بر تهیه و تامین مجموعه کاملی از  منابع بومی و هورامان شناسی از نقاط مختلف، به محض چاپ و نشرکتابی در حوزه هورامان شناسی با درخواست از نویسنده اثر و یا به هر نحوی اقدام به تهیه و اهدای آن به بخش هورامان شناسی نموده اند. 

اهدای کتاب

لازم به ذکر است جناب آقای حسینی عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از نویسندگان واران و از حامیان همیشگی بخش هورامان شناسی کتابخانه عمومی وحدت پاوه می باشند.

در طرح اهدا کتاب اهدا دانایی، مردم خیّر و فرهنگ دوست شهرستان می‌توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی سهیم باشند.

از آقایان حسینی و نقی زاده و دیگر دغدغه مندان فرهنگ  منطقه،  به جهت حمایت از نویسندگان بومی و غنی سازی منابع بخش هورامان شناسی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

#اهدای_کتاب_اهدای_دانایی

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...