پرنیان و کتابخانه

پرنیان و کتابخانه

برنامه های متنوع مهد و پیش دبستانی پرنیان در کتابخانه عمومی وحدت

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور علاقه مند سازی کودکان به کتاب و کتابخوانی، با  تغییر فضای آموزشی از مهد به کتابخانه،

بچه های مرکز مهد و پیش دبستانی پرنیان، با مجموعه ای مجرب و توانمند از مدیر(خانم اسعدی) و مربیان (خانم ها: آرزو سلیمی، الهام وطنی، سوما ولدبیگی و روژین قریب)، به مدت یک هفته و مداوم  در دو نوبت صبح و بعد ظهر، گروه گروه به کتابخانه آمدند.

پ

بچه ها ضمن آشنایی با محیط کتابخانه، خدمات و منابع آن، با برنامه های متنوع: قصه خوانی، کاردستی، نقاشی و رنگ آمیزی، شعر خوانی، جمع خوانی کتاب و ... پذیرایی شدند.

برای این که کتاب خواندن در کودک تبدیل به یک عادت شود، لازم است که به طور مدام برای افزایش کتابخوانی کودک تان بکوشید. مادر یا پدر می توانند هر روز کودک خود را در آغوش بگیرند و به همراه او کتاب های مورد علاقه اش را بخوانند. هنگامی که کودک به صورت منظم همراه با افرادی که به آن ها دلبستگی دارد کتاب بخواند، از آن لذت می برد و به تدریج برایش تبدیل به عادت می شود. این روش آمـوزش به کودکان می تواند بسیار موثر باشد و باعث نهادینه شدن رفتارهای پسندیده در کودک شود.

ی

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر  و مربیان این مرکز، از دیگر مدیران مراکز تقاضامندیم جهت رونق کتاب و کتابخوانی و پرورش جامعه ای کتابخوان و هدفمند، دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند و با تغییر فضای آموزشی در ایجاد علاقه به مطالعه کودکانمان سهیم باشیم.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...