ئاروون و کتابخانه

ئاروون و کتابخانه

گلهای نوشکفته مهد کودک ئاروون از روستای گردشگری نسمه با حضور خود در کتابخانه وحدت پاوه  فضایی بهاری به کتابخانه بخشیدند.

در بازدید بچه های روستای گردشگری نسمه با مدیریت خانم زارعی همراه با مربی آنها خانم فرخی، که روز دوشنبه 7 بهمن ماه و در هوایی زمستانی انجام شد، مهدکودکیهای عزیز ضمن آشنایی با کتابخانه و کتابهای متنوع بخش کودک، با برنامه های متنوع: شعر خوانی (شاره که مان مالمانه)، قصه خوانی، نقاشی و رنگ آمیزی  چندین ساعت را درفضای کتابخانه سپری کردند.

مهد نسمه و کتابخانه وحدت پاوه

روستای نسمه به عنوان یکی از روستاهای موفق در زمینه صنعت توریسم و جذب گردشگر بوده و این موفقیت به سبب افزایش آگاهی و سواد گردشگری با تلاشهای مداوم دکتر ولدبیگی، دهیار محترم، مراکز آموزشی، رسانه‌ها و کانال‌های خبری محلی صورت گرفته است. و این نکته را می رساند که با افزایش آگاهی در حوزه های مختلف می توان به موفقیت در آن حوزه ها رسید. علاقه به مطالعه در سنین کودکی اتفاق می افتد و در ادامه، این علایق حوزه تخصصی و موضوعی به خود می‌گیرند. کتابخانه به عنوان نهادی فرهنگی در ایجاد علاقه به مطالعه و افزایش آگاهی نقش اساسی دارد.

 ضمن تقدیر و تشکر از مدیر  و مربی مهد ئاروون، از دیگر مدیران مراکز تقاضامندیم جهت رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه مفید، دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند و با تغییر فضای آموزشی در ایجاد علاقه به مطالعه کودکانمان سهیم باشیم.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...