عطش به یادگیری و کتابخانه

عطش به یادگیری و کتابخانه

بازدید دانش آموزان دو دبستان حجاب و شهید صدوقی از کتابخانه عمومی وحدت پاوه

با هدف عادت دهی دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی، دانش آموزان دو کلاس پایه چهارم دبستان دخترانه حجاب با حضور خانمها رشیدی (مدیر)، نادری و ولدبیگی (معاونین) و به همراه آموزگاران آنها خانمها جعفری و طیبی همچنین دانش آموزان  پایه ششم دبستان شهید صدوقی با حضور آقای بهرامی مدیر مدرسه و آموزگاران آنها آقایان صادقی و قادری در دو روز متوالی در تاریخ  30 دی  و 1 بهمن ماه مهمان کتابخانه عمومی وحدت پاوه بودند.

بازدید از کتابخانه وحدت پاوه

در این بازدید  ضمن یادآوری این نکته که عطش به یادگیری و کتاب کم نشده، بلکه شیوه‌های یادگیری و مطالعه تغییر کرده است. دانش آموزان با قوانین و مقررات کتابخانه بر تاثیرات کتاب خواندن بر سلامت روح و روان ، فواید کتاب خواندن و اهمیت آن، تفاوت کتاب با دیگر رسانه ها، ، افزایش تمرکز دایره لغات، کاهش استرس و ... آشنا شدند.

بازدید از کتابخانه وحدت پاوه

وجود کتابخانه در یک شهر و کتابداران حرفه ای می تواند دری از علم و دانایی و خلاقیت را به روی دانش آموزان مشتاق با ذهن های آماده خلاقیت باز کند وآنان را با دنیایی از دانش روبرو سازد. کتابخانه وحدت پاوه به عنوان محیطی آرام و سالم، با کتابداران با انگیزه به عنوان افرادی دانش دوست، با برنامه های جانبی و ایجاد علاقه و شور و اشتیاق سهم بزرگی در پیشرفت خلاقیت ذهنی دانش آموزان ایجاد می کند.

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر، معاونین و مربیان دو مدرسه حجاب و شهید صدوقی، از دیگر مدیران مراکز تقاضامندیم جهت رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه مفید، کتابخانه را به عنوان خانه سوم خود بدانند و دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...