کتابخانه و گلهای زندگی

کتابخانه و گلهای زندگی

گلهای زندگی و کتابخانه وحدت پاوه

بازدید بچه های مهد کودک گلهای زندگی از کتابخانه

به منظور علاقه مند کردن بچه های به کتاب و کتابخوانی از کودکی، نزدیک به 150 نفر بچه های مهد کودک و پیش دبستانی گلهای زندگی با مدیریت خانم نرمین عبدالهی در قالب چهار گروه در دو روز متوالی در تاریخ 10 و 11 دی ماه همراه با مربیان خود (خانم ها: پروین محمدی، سحر کارگر، زیور صیدی، مرضیه رهروان، شیما قادری، نگین عباسی و رقیه رحمتی خود مهمان کتابخانه عمومی وحدت پاوه بودند.

در این بازدید نونهالان مهد کودک گلهای زندگی و مربیان مهدکودک از کتابخانه عمومی بازدید کردند و کتابداران و مربیان برای کودکان  توضیحاتی درباره کتابخانه و منابع آن،  همچنین بخش های مختلف کتابخانه و خدمات آن ارائه دادند. و با برنامه های متنوع: قصه خوانی، کاردستی، نقاشی و رنگ آمیزی، شعر خوانی و ... چند ساعتی را در کتابخانه متفاوت سپری کردند.

لازم به ذکر است، بازدید کودکان از بخش کودک کتابخانه های عمومی، گامی مؤثر در پیشبرد اهداف متعالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حوزه سرمایه گذاری فرهنگی از دوره کودکی در جامعه محسوب می شود؛ با این امید که کودکان با کتاب و مطالعه خو گرفته و به حضور در کتابخانه علاقه مند شوند. این مهم به همت کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه تحقق یافته و شاهد استقبال روز افزون بچه ها، دانش آموزان و همشهریان گرامی از کتابخانه و افزایش مطالعه مفید هستیم.

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر  و مربیان مهد گلهای زندگی، از دیگر مدیران مراکز تقاضامندیم جهت رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه مفید، دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند و با تغییر فضای آموزشی در ایجاد علاقه به مطالعه کودکانمان سهیم باشیم.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...