بهتر ز کتابخانه جایی نبود!

بهتر ز کتابخانه جایی نبود!

با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانش آموزان مدرسه راهنمایی عصمت دوریسان از کتابخانه عمومی وحدت بازدید کردند.

پیرو هماهنگی های سرکار خانم حسینی مدیر محترم مدرسه راهنمایی  دخترانه عصمت دوریسان، دانش آموزان پایه هشتم و نهم  این مدرسه به همراه معلم فعال و توانمند خود سرکار خانم استوار مهمان کتابخانه عمومی وحدت پاوه بودند.

عصمت و کتابخانه وحدت پاوه

امینی نیا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی برای دانش آموزان اظهار داشت: با هدف آشنایی با کتاب و ترویج و ترغیب دانش آموزان به امر مطالعه و کتابخوانی بازدید از کتابخانه به عمل آمد و در این بازدید دانش آموزان با کتابخانه و منابع آن، بخش مرجع و نحوه استفاده از منابع مرجع و سایر بخش ها و همچنین شرایط عضویت در کتابخانه و شرکت در برنامه های فرهنگی آشنا شدند. در ادامه بازدید دانش آموزان به مطالعه کتاب های مورد علاقه خود پرداختند.

عصمت و کتابخانه وحدت پاوه

کتاب، هم نشینی است که تو را خسته و ملول نمی­سازد، دوستی­ است که تو را فریب نمی­دهد، رفیقی است که به تو آزار نمی­رساند، بلندنظر و جوانمردی است که تو را گرفتار یکنواختی و روزمرگی نمی­سازد و همسایه­ای است که در کار تو تأخیر روا نمی­دارد.

عصمت و کتابخانه وحدت پاوه

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر  و معلم این مدرسه، از دیگر مدیران انتظار می‌رود جهت رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه مفید، دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...