در آستانه بیست وهفتمین دوره هفته کتاب

در آستانه بیست وهفتمین دوره هفته کتاب

بازدید بچه های پیش دبستانی دخترانه سما و مهد کودک روژدا از کتابخانه

در آستانه بیست و هفتمین دوره هفته کتاب  بچه های پیش دبستانی دخترانه سما با مدیریت خانم میرآبادی همراه با مربیان خود، همچنین بچه های پیش دبستانی روژدا با مدیریت خانم سعیدی به همراه مربیان خود مهمان کتابخانه عمومی وحدت پاوه بودند.

مهد روژدا کتابخانه وحدت پاوه

در بازدید روز چهارشنبه22 آبان ماه و یک روز مانده به شروع هفته کتاب 98، توضیحات انگیزشی کتابخوانی، معرفی کتابخانه و منابع آن،  همچنین بخش های مختلف کتابخانه و خدمات آن توسط مسئول کتابخانه تشریح شد. و دانش آموزان ضمن آشنایی با کتابخانه و اهداف آن با نحوه عضویت و امانت منابع آشنا شدند. و با برنامه های متنوع: قصه خوانی، کاردستی، نقاشی و رنگ آمیزی، شعر خوانی و ... به استقبال هفته کتاب رفتند.

انس دادن کودکان و نوجوانان با کتاب تاثیر به سزایی در رشد علمی و علاقه مندی آنها به مطالعه در سنین بالاتر خواهد داشت و بازدید آنان از فضای کتابخانه در این امر بسیار موثر و مفید خواهد بود.

مهد سما- کتابخانه وحدت پاوه

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر  و مربیان این دو مرکز، از دیگر مدیران مراکز تقاضامندیم جهت رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه مفید، دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند و با تغییر فضای آموزشی در ایجاد علاقه به مطالعه کودکانمان سهیم باشیم.

مهد روژدا در کتابخانه وحدت پاوه

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...