کتاب را از کودکی به خورد کودکان دهیم!!

کتاب را از کودکی به خورد کودکان دهیم!!

مسئول کتابخانه وحدت پاوه از ثبت عضویت رادین لهونی  فرزند گرامی آقای بهروز لهونی به عنوان خردسالترین عضو کتابخانه عمومی وحدت پاوه خبر داد.

رادین کوچولو متولد 1395 و دو سال سن دارد. کتابخانه عمومی وحدت ضمن تشکر از والدین گرامی ایشان جهت الگوسازی و تشویق کودک خردسال خود به کتابخوانی، به عنوان گامی جهت تشویق خانواده‌ها و کودکان به فرهنگ کتابخوانی، موثر می داند.

خردسالترین عضو کتابخانه عمومی وحدت پاوه

خواندن کتاب برای کودکان در گسترده تر شدن دایره لغات کودک، پرورش خلاقیت و کنجکاوی، افزایش تمرکز، یادگیری روش های حل مساله و آمادگی کودک برای ورود به مدرسه بسیار تاثیرگذار است. همچنین کتابخوانی یکی از فعالیت های بسیار خوب و مفید برای تقویت ارتباط کودک با پدر و مادر است. گنجاندن ساعت کتابخوانی روزانه، مثلا قبل از ساعت خواب کودک میتواند عادت به کتابخوانی را در کودک ایجاد کند.

شما به عنوان والدین کودک خود می‌توانید یک علاقه مستمر و بی پایان را به یادگیری در فرزندتان ایجاد کنید به این ترتیب که:  برای فرزندانتان کتاب می‌خوانید و آن‌ها به تدریج عشق و علاقه به داستان و شعر یافته و خودشان خواهان خواندن کتاب‌های مختلف می‌شوند و خواندن را آغاز و تمرین می‌کنند تا اینکه بالاخره به جایی می‌رسند که با کتاب تفریح کرده و از خواندن آن لذت می‌برند و هر روز تشنه کسب اطلاعات جدیدتر می‌شوند.

لازم به ذکر است آقای منصور سیاری نیز با نزدیک به 90 سال سن به عنوان مسنترین عضو کتابخانه عمومی وحدت پاوه شناخته می شود.

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...