هم اندیشی با موضوع شخصیت شناسی

هم اندیشی با موضوع شخصیت شناسی

نشست هم اندیشی کتابخوان با موضوع شخصیت شناسی برگزار شد

?این نشست که چهارشنبه 12 دی ماه 97 راس ساعت 15 در محل سالن مطالعه کتابخانه عمومی وحدت پاوه تشکیل و با استقبال شهروندان و مهمانانی از جوانرود موضوع شخصیت شناسی از جوانب مختلف مورد بررسی و گفتگو و تبادل نظر شد.

نشست مطالعاتی کتابخانه وحدت پاوه با موضوع شخصیت شناسی

در این نشست ابتدا تعریفی از شخصیت از دیدگاههای مختلف ارائه شد و شخصیت و نقش افراد در جامعه، شکل گیری شخصیت، شخصیت سازی و جبر اجتماع در به وجود آمدن شخصیت افراد از جنبه های مختلف روانشناختی و جامعه شناختی مورد بحث قرار گرفت و افراد حاضر دیدگاه ها و تجربه های شخصی خود را بیان داشتند. در نهایت موضوع ملاکهای سنجش ارزش و هنجار از دیدگاه افراد و اجتماع جهت بحث در نشست بعدی کتابخوان انتخاب شد.

?از عموم شهروندان تقاضا داریم جهت رونق دادن به مسآله گفتگو و بیان کردن نظرات و افزایش آگاهی، در نشست های کتابخوان بحث آزاد و معرفی کتاب کتابخانه های عمومی شرکت نمایید.

?گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای باهدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود در این جلسات نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقه‌مندان و افرادی که تمایل به شرکت در بحث را دارند، به ارائه بحث های مستند و مرتبط با موضوع می پردازند.

شخصیت شناسی

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...