از طرح آشتی به طرح الفت

از طرح آشتی به طرح الفت

چندی پیش طرحی با عنوان طرح آشتی مدارس با کتابخانه اجرا شد در این طرح از مدارس دعوت شد تا برنامه بازدید از کتابخانه را جهت رونق کتاب و کتابخوانی و آشنایی دانش آموزان با فعالیت های کتابخانه را در دستور کار خود قرار دهند. با پیگیری های مداوم و مشارکت مدیران و مربیان مدارس سطح شهر و همچنین به همت اصحاب رسانه که بدون هیچ چشمداشتی در این کار فرهنگی سهم عمده ای را در اطلاع رسانی به موقع فعالیتها به همشهریان بر عهده داشتند. کار به جایی رسیده است که مدیران و معلمان دلسوز شهرمان برای ارتقا فرهنگ مطالعه و ایجاد عادت به مطالعه در بین دانش آموزان از هم پیشی می گیرند تا جایی که هفته کتاب امسال در چنین روزی نزدیک به ده گروه از دانش آموزان به همراه مربیان خود در یک روز کاری از کتابخانه بازدید کردند. اکنون می توان گفت که یک روز کاری کتابخانه بدون حضور معلمان و دانش آموزان به سختی می گذرد. شما با حضورتان نشان دادید که کتابخانه و مدرسه دو دوست دیرین هم هستند و هیچ عاملی باعث جدایی نخواهد شد.

در آخرین بازدید امروز دبستان پسرانه سما با مدیریت آقای فاروق مومنی و همکاران گرامی آقایان داراب مرادی، شاهین ولدبیگی و بختیار عزیزی و خانم ها منیره امیری، شراره کریم زاده، سمیه میرصاحب، چنور علیزاده، نگین نقشی و نسیبه رحیمی، دانش آموزان خود را در شش گروه جداگانه به کتابخانه آورند. و از بخشهای مختلف کتابخانه دیدن و صحبتهای در مورد اهمیت مطالعه ارائه شد.

کارکنان کتابخانه عمومی وحدت ضمن تشکر از مدیریت کانال‌ها و پایگاه های خبری سطح شهرستان و همچنین مراکز آموزشی، مهد کودکها، مدارس سطح شهر و عموم شهروندان، امیدوار است که این استقبال تداوم داشته باشد و همه با هم در ارتقا مطالعه مفید و ایجاد فرهنگ مطالعه بکوشیم که قطعا با افزایش آگاهی و مطالعه می توان باری از مشکلات جامعه را کم کرد.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...