بازدید از کتابخانه و جمع خوانی شاهنامه

بازدید از کتابخانه و جمع خوانی شاهنامه

با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیتهای داستان های شاهنامه و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه مطالعه در کودکان و نوجوانان کتاب "شاهنامه فردوسی " ازمنابع بخش کودک این کتابخانه با حضور 40 نفر از دانش آموزان دبستان حضرت سمیه، جمع خوانی شد.

طبق هماهنگی های به عمل آمده خانم ذینوری مدیر محترم دبستان حضرت سمیه با آقای امینی نیا مسئول کتابخانه وحدت، تعداد 40 نفر از دانش آموزان دو کلاس همراه با معلمان پرتلاش خود خانمها عبدی و رضاپور روز یکشنبه تاریخ 20 آبان 97 راس ساعت 9:30 مهمان کتابخانه عمومی وحدت بودند.

در ابتدا توضیحاتی در مورد کتابخانه و بخشهای مختلف آن، قوانین و مقررات کتابخانه، عضویت کتابخانه و برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی (24 الی 30 آبان ماه) توسط مسئول کتابخانه ارائه گردید.

در ادامه اهداف نشستهای کتابخوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای برای ترویج دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی و اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده به دیگران در محیط کتابخانه و مدرسه توضیحاتی برای مربیان ارائه شد.

در نهایت دانش آموزان با جمع خوانی کتاب شاهنامه فردوسی بازدید خود را از کتابخانه تکمیل و به عضویت کتابخانه درآمدند.

کتابخانه عمومی وحدت ضمن تشکر از مدیر و مربیان دبستان حضرت سمیه، از دیگر مراکز آموزشی دعوت می نماید جهت آشنایی دانش آموزان با محیط کتابخانه و اهداف آن، بازدید از کتابخانه را در برنامه آموزشی خود قرار دهند.

جمع خوانی شاهنامه کتابخانه وحدت پاوه
بازدید از کتابخانه وحدت پاوه دبستان سمیه

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...