نشست مطالعاتی ازدواج کتابخانه عمومی وحدت پاوه

نشست مطالعاتی ازدواج کتابخانه عمومی وحدت پاوه

نشست مطالعاتی کتابخوان با موضوع ازدواج برگزار شد

این نشست که دوشنبه 22 مرداد 97 راس ساعت 16 در محل سالن مطالعه کتابخانه عمومی وحدت پاوه تشکیل و با استقبال شهروندان و صاحبان نظر بحث داغ ازدواج از جوانب مختلف مورد بررسی و گفتگو و تبادل نظر شد.

در ابتدا بحث هایی پیرامون اهمیت کاربردی کردن آگاهی و دانش در زندگی روزمره و همچنین اهمیت ترویج فرهنگ گفتگو و تبادل نظر مطرح شد.

نشست مطالعاتی ازدواج کتابخانه وحدت پاوه

در ادامه و شروع بحث اصلی، مقوله ازدواج به عنوان یک شروع برای رسیدن به تکامل اجتماعی یاد شد و در ادامه موضوعات زیر مورد بحث و تبادل نظر و آرا قرار گرفتند:

دلایل ازدواج های ناموفق، تعجیل و تاخیر در ازدواج- اجبار در ازدواج – شناخت جنس مخالف- توان حل مشکل- نارضایتی جنسی- باورهای نادرست در بحث ازدواج و ... توسط اساتید و مشاوران و افراد حاضر در جلسه مورد بحث قرار گرفتند.

مشاوره های قبل از ازدواج طرفین به عنوان راهکاری جهت  شناخت و کاهش مشکلات پیش روی ازدواج ارائه شد.

از عموم شهروندان تقاضا داریم جهت رونق دادن به مسآله گفتگو و بیان کردن نظرات و افزایش آگاهی، در نشست های کتابخوان بحث آزاد و معرفی کتاب  کتابخانه های عمومی شرکت نمایید.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای باهدف افزایش ضریب نفوذ نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود؛ در این جلسات نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقه‌مندان و افرادی که تمایل به شرکت در بحث را دارند، به ارائه بحث های مستند  و مرتبط با موضوع می پردازند.  

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...