طرح آشتی دانش‌آموزان با کتابخانه

طرح آشتی دانش‌آموزان با کتابخانه

طرح آشتی دانش‌آموزان با کتابخانه

در ادامه فعالیتهای کتابخانه عمومی وحدت پاوه طرحی با عنوان آشتی مدارس و دانش آموزان با کتابخانه به صورت دوره ای و مداوم با بازدید دانش آموزان مدرسه راهنمایی حاج عنایت شیانی استارت خورد.

در این بازدید که با هماهنگی قبلی صورت گرفت در سومین روز بهمن ماه سال جاری دانش آموزان این مدرسه ترجیع دادند که کلاس آمادگی دفاعی خود را با بازدید و آشنایی با کتابخانه جایگزین کنند. در این بازدید امینی نیا ضمن خوش آمد گویی، به بیان اهمیت و ضرورت کتاب و کتابخانی و جایگاه مدارس در روند پیشرفت این اهم پرداختند و به ضرورت طرح آشتی دانش‌آموزان و مربیان با کتابخانه نکاتی را بیان کردند. در ادامه ضمن توضیح خدمات و امکانات بخش‌های مختلف کتابخانه دانش آموزان از بخش های مختلف بازدید کردند و فرم های عضویت میان آنها توزیع شد.

در ادامه برنامه دانش آموزان ضمن بیان نکاتی در مورد اهمیت کتابخوانی توسط آقای امینی، ساعتی مطالعه را در کتابخانه با معرفی کتاب پیشگیری و آمادگی در برابر بحران‌ها نوشته دکتر برهان الدین ولدبیگی از نویسندگان بومی شهرستان، مفید گذراندند.

 

در پایان از همکاران محترم کتابخانه وحدت و آقایان عبدالهی مدیر مدرسه، امینی و خوشخو از مربیان مدرسه حاج عنایت شیانی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...