ساعت مطالعه در کتابخانه عمومی  وحدت پاوه

ساعت مطالعه در کتابخانه عمومی وحدت پاوه

با همت مدیردبستان شهید باهنر شهر پاوه، جناب آقای محمد غریب کاری و آموزگار دلسوز پایه چهارم این مدرسه آقای هیمن شریفی صبح روز یکشنبه 5 دی ماه ساعت 10 الی 12 ساعت مطالعه و خلاصه نویسی کتاب در کتابخانه وحدت تشکیل شد.

در این بازدید علمی جهت آشنایی دانش آموزان با بخش های مختلف کتابخانه و نحوه ی عضویت، انواع خدمات و منابع کتابخانه، و نرم افزار جستجوی سامان، توضیحاتی توسط مسئول کتابخانه ارائه شد.

خواندن کتاب باید در برنامه روزانه افراد از بدو تولد تا بزرگسالی گنجانده شود تادانش آموزان از همین سنین عادات به مطالعه را فرا گیرند و درکنار تحصیل کتاب های غیر درسی را نیز مطالعهکنند.

در ادامه دانش آموزان کتابهایی را مخصوص رده سنی خود انتخاب کرده و به مطالعه و خلاصه نویسی آنها پرداختند.

این اقدام (مطالعه و خلاصه نویسی) برای اولین بار در کتابخانه های عمومی توسط مدارس شهر پاوه با نظم خاصی انجام گرفت. مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه ضمن تقدیر و تشکر از آقای برزگر مدیریت محترم آموزش و پرورش به خاطر همکاری با کتابخانه های عمومی امیدوار است اینگونه طرح ها توسط مدیران و آموزگاران محترم جهت نهادینه کردن عادت مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، تداوم داشته باشد.

از طرف فعال فرهنگی شهرستان جناب آقای کیهان عزیزی کتاب بزله که لی نوشته رئوف محمد پور به تعاد 25 نسخه به دانش آموزان هدیه شد. جا دارد از اقدام پسندیده این فعال فرهنگی تقدیر می گردد.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...