بازدید دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم از کتابخانه عمومی قدس نوسود

بازدید دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم از کتابخانه عمومی قدس نوسود

بازدید دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم از کتابخانه عمومی قدس نوسود

دانش آموزان پایه متوسطه اول و دوم پسرانه (شهید رجایی و والفجر) از کتابخانه عمومی قدس نوسود بازدید کردند. این بازدید در دو نوبت در تاریخ دوشنبه 1 آذر ماه 95 در دو ساعت مختلف انجام شد که دانش آموزان همراه با مربی پرورشی خود جناب آقای اسکندریان از بخشهای مختلف کتابخانه بازدید نمودند.

در این بازدید امینی نیا ضمن خیر مقدم به بازدیدکنندگان و مربی گرانقدر ایشان آقای اسکندریان، بخشهای مختلف کتابخانه (کودک،نشریات، مخزن اصلی، بخش مرجع و...)، خدمات و فعالیتهایی که کتابخانه به مراجعان ارائه می کند را به دانش آموزان معرفی نمودند.

در جریان بازدید، از فعالیت های آموزش و پروش و نقش این ارگان در تشویق دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی و لزوم مشارکت و همکاری مربیان و معلمان دلسوز با کتابخانه های عمومی صحبتهایی شد که امیدواریم این دو نهاد (کتابخانه و مدرسه) بتوانند در کنار هم گامهای مفیدی در رونق کتاب و کتابخوانی و استفاده از کتاب در کنار دنیای مجازی بردارند.

در این بازدید دانش آموزان از قسمت های مختلف کتابخانه بازدید نمودند و به تورق میان کتابها پرداختند. در اتنها ضمن تشکر از آقایان اسکندریان و علیمرادی بر لزوم ایجاد زمینه های بازدید از مراکز فرهنگی در مدارس تاکید شد

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...