در ادامه: دیدار با شهردار پاوه

در ادامه: دیدار با شهردار پاوه

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در دیدار با شهردار پاوه،

توجه به فرهنگ مطالعه در توسعه شهری ضروری است علیرضا شایق در دیدار با سلام خسروی شهردار شهر پاوه گفت: توجه به فرهنگ مطالعه و توسعه کتابخوانی در توسعه شهری ضرورت دارد.

آقای شایق در این دیدار ضمن اشاره به نقش شهرداریها در تامین منابع مالی کتابخانه های عمومی گفت: با اجرای قوانین مناسب و تعامل با مدیران شهری ان شاء الله شاهد حل بسیاری از مشکلات کتابخانه های عمومی خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر عدم اکتفا به تامین منابع مالی توسط شهرداریها گفت: در توسعه شهری ضرورت دارد ضمن مکان یابی مناسب برای کتابخانه های عمومی، فرهنگ مطالعه ترویج شود.

شایق شهردار پاوه را شخصیتی فرهنگی و تلاشگر خواند و گفت: امیدوارم در زمان مسئولیت آقای خسروی شاهد تحولات مثبتی در حوزه کتابخانه های عمومی پاوه باشیم.

در این دیدار خسروی شهردار پاوه ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کتابخانه های عمومی در شهرستان پاوه و بهبود در وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان، ابراز خرسندی کرد و گفت: توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی زمینه ساز شهری فرهنگ پرور است.

وی خدمت در حوزه کتاب را مقدس و قابل احترام خواند و گفت: در آینده شاهد تعامل و همکاری بیشتر میان شهرداری پاوه و اداره کل کتابخانه های عمومی خواهیم بود.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...