تعامل دین و دموکراسی تالیف جدید حسن قادری منتشر شد

تعامل دین و دموکراسی تالیف جدید حسن قادری منتشر شد

 خبر انتشار یک اثر همواره برای فرهنگ دوستان دیارمان مایه ی مسرت و شادی است، در این هفته کسب اطلاع حاصل گردید که کاک محمود مبارکشاهی (قبلا رسانه ای گردید)، کاک حسن قادری (هم اکنون) و کاک باقی شفیعی (به زودی منتشرمی شود) موفق به انتشار کتابهایی در زمینه های مختلف: جغرافیا، دینی و شعر شده اند.

 بی شک خبر انتشار اثری ماندگار از جناب کاک حسن قادری همچون سایر نویسندگان معزز دیارمان مایه ی مباهات و  بسی افتخار برای فرهنگ دوستان دیارمان را در پی دارد.

 تألیف کتب بطور قطع به یقیین نشانه پختگی و مرحله ای از تکامل شخصیتی نویسنده است که جا دارد موفقیت حاصله را خدمت صاحب اثران و علاقمندان فرهنگ وهنر دیارمان شادباش وتبریک عرض نمائیم.

 

 

کتاب جدید تعامل دین ودموکراسی تالیف کاک حسن قادری که اینک در نمایشگاه بین المللی کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است و مشتمل بر ۱۲ بخش از جمله نوگرایی دینی، قدرت وسیاست، چرا دموکراسی، حقوق بشر یا حقوق طبیعی انسان، قانون گرایی، هویت ما، دولت رفاه و مشکل اساسی ما می باشد.

لازم به ذکر است جناب آقای حسن قادری از فرهنگیان فرهیخته دیارمان است که دارای چندین اثر پژوهشی در زمینه ی دین و سیاست می باشد که دومین اثر چاپ شده ی ایشان تحت عنوان تعامل دین ودموکراسی هم اکنون در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشارات آراس کردستان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی کارشناس ارشد الهیات و معارف اسلامی با سابقه ۷ سال مدیریت فرهنگی بوده و از روشنفکران و فعالین اجتماعی دیارمان می باشد.

 

منبع: پاوه پرس

 

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

1 نظر

محمدی  ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳:۴۸

خیلی وقت بود منتظر چاپ اثری از این شخصیت فرهنگی در شهرستان بودیم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید