راه اندازی ایستگاه مطالعه در یکی از مجتمع های پزشکی شهر پاوه

راه اندازی ایستگاه مطالعه در یکی از مجتمع های پزشکی شهر پاوه

تعمیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی رسالتی است که انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه دنبال می نمایند.

 انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه از زمان تشکیل تا کنون از ظرفیت و توان خود جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان پاوه استفاده می کند و تا کنون در بیمارستان قدس پاوه ، دهیاری شمشیر و روستای سریاس اقدام به ایجاد ایستگاه مطالعه نموده است و هم کنون نیز در یکی از مجتمع های پزشکی شهر پاوه اقدام به ایجاد ایستگاه مطالعه نموده است .

در جایی که انتظار، سبب کلافه شدن روحیات همراهان بیمار و … می گردد، شاید پناه بردن به کتاب موضوعی باشد که گذر زمان چندان برای فرد منتظر محسوس نگردد.

تنها مجتمع پزشکی شهر که دارای چنین ویژگی است مجتمعی است که مشتمل بر مطب جناب آقایان (دکتر سالار بابایی، دکتر یاور محمدی، دکتر پرویز باباجانی، دکتر اسدالله دانشفر) بوده و در واقع یکی از فضاهای مورد هدف انجمن جهت راه اندازی ایستگاه مطالعه بوده است.

 در جریان افتتاح ایستگاه مطالعه دکتر سالار بابایی ، ضمن تمجید از حرکت مذکور تصریح نمود: راه اندازی ایستگاه مطالعه اقدامی زیباست که پیامد مثبت آن برای همگان عیان است.

 دکتر بابایی در ادامه ضمن اعلام حمایت و همراهی معمول در این راستا خاطر نشان ساخت مساعی خویش را در جهت توسعه و غنای ایستگاه مذکور مبذول داشته و کارکرد آن را ارتقاء یکی ازشخیصه های مثبت مجتمع پزشکان می دانیم.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...