برگزاری اولین ایستگاه مطالعه در روستای نسمه بخش مرکزی شهرستان پاوه

برگزاری اولین ایستگاه مطالعه در روستای نسمه بخش مرکزی شهرستان پاوه

برگزاری اولین ایستگاه مطالعه در روستای نسمه بخش مرکزی شهرستان پاوه

انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه باعنایت به لزوم توسعه پایدار وهمه جانبه روستاها و ترویج فرهنگ مطالعه مفید و ارتقاء بصیرت وآگاهی عمومی جامعه روستایی و به منظور ایجاد فضای مناسب برای مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی ( ایستگاه مطالعه ) در مناطق روستایی اقدام به انعقاد تفاهم نامه فرهنگی با بخشداری مرکزی پاوه نمود.

بر اساس این تفاهم نامه دهیاران مناطق روستایی بر اساس اولویت جمعیتی با تخصیص فضا ساختمان دهیاری ویا هر نوع فضای بلاستفاده ی دیگر ونیز بهره برداری از ظرفیت نهادهای مردمی ، فرهنگی، مذهبی و آموزشی روستا برای اداره ایستگاه مطالعه که امکان تبدیل به کتابخانه روستایی در آینده نیز دور از دسترس نمی باشد.آماده همکاری می باشد.

بخشدار مرکزی پاوه با ذکر این عنوان که ایستگاه مطالعه برای اولین بار در سطح مناطق روستایی کشور اجراء می گردد

صباح ولدبیگی در ادامه افزودبا راه اندازی ایستگاه مطالعه در روستای نسمه در گام بعدی روستاهای شمشیر، خانقاه ، نوریاب مشمول طرح می گردند ودر این راستا اظهار امیدواری نمود در آینده ای نزدیک کلیه روستاهای بخش مرکزی مشمول این ایده وطرح ابتکاری قرار گیرند.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان با اشاره به دوره ی فعالیت یک ماهه ی انجمن افزود : خوشبختانه انجمن مذکور با همراهی ومساعی مجموعه ی محترم اعضاء ونهادکتابخانه عمومی شهرستان اقدامات سازنده واساسی را در حوزه کتاب وکتابخوانی انجام داده بنحوی که روند شاخص سرانه مطالعه وعضویت کتابخانه های شهرستان پاوه بنحو شایسته ای افزایش یافته وانشاا… نمود آن در گزارش پایانی به استحضار شهروندان محترم می رساند.

آقای محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیز تصریح نمودند در آینده در نظر است با هماهنگی بخشداران، آموزش وپرورش وکتابخانه عمومی ، مسابقات فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه مفید برگزار نماید.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...