گزارش کارگاه خلاقیت – نگرشی نوین به محیط پیرامون

گزارش کارگاه خلاقیت – نگرشی نوین به محیط پیرامون

نودشه

کارگاه خلاقیت در بعد از ظهر جمعه مورخ 27/11/91 در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی 22 بهمن نودشه برگزار شد. کارگاه خلاقیت جهت اعضای کتابخانه و علاقمندان برگزار شد به تشریح خلاقیت، ضروریت آن در زندگی روزمره پرداخته شد.

ویژگی های اصلی تفکر خلاق و نگاه بهبود یاب و دیدگاه نیوتنی تشریح شد. ویژگی اصلی این کارگاه بکارگیری تست های سوالی و تصویری خلاقیت و تفسیر نتایج حاصله است. علیرغم تعداد زیاد شرکت کنندگان یکی از تکنیک های تقویت خلاقیت، تکنیک ارتباط اجباری در این مراسم مورد تمرین واقع شد. این کارگاه با حضور انبوهی از علاقمندان برگزار شد که در زیر عکس هایی از این مراسم به نمایش گذاشته شده است.

 

و در پایان به تجزیه و تحلیل که از نظر سنجی بدست آمده است، توجه نمایید. شکل زیر بیانگر محدوده سنی شرکت کنندگان می باشد و همانطوری که ملاحظه می شود سنین ۱۵ الی ۱۹ سال بیشترین مخاطبان این مراسم بوده اند. (یعنی مقطع دبیرستان)

 

 

شکل زیر بیانگر تازگی بودن مطالب ارائه شده در این کارگاه بوده است. همانطوری که ملاحظه می شود مطالب ارائه شده برای ۴۸ درصد شرکت کنندگان مطالبی نسبتا نو و برای ۲۰ درصد مطالب کاملا جدید بوده است. ۲۹ درصد از شرکت کنندگان امسال این کارگاه خلاقیت پارسال در کارگاه خلاقیت نیز شرکت کرده بودند.

 

 اما نقطه قوت و آماری که ما همیشه در مراسماتمان به آن می بالیم درصد رضایتمندی شرکت کنندگان در مراسمات بوده است. امانطوری که مشاهده می شود تنها ۲درصد از این مراسم ناراضی بوده اند و در مقابل ۹۸ درصد راضی بوده اند که از این مقدار ۵۱ درصد شرکت کنندگان جلسه برگزار شده را عالی نظر داده اند

 

کتابخانه عمومی نودشه از زحمات جناب مهندس علی شبرندی به خاطر همکاری و برگزاری این کارگاه مراتب سپاس خود را اعلام داشته و از کلیه اساتید دانشگاهی اهل نودشه انتظار دارد همچون ایشان در راستای تقویت بنیه علمی جوانان شهرمان همکاری لازم را عنایت فرمایند.

منبع: وبلاگ کتابخانه عمومی نودشه

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...