دمی با شعر در کتابخانه عمومی نودشه

دمی با شعر در کتابخانه عمومی نودشه

انجمن ادبی
با همت وتلاش جمعی از دلسوزان عرصه فرهنگ و ادب به مناسبت دهه مبارکه فجر مراسم دمی باشعر در روز پنج شنبه نوزدهم بهمن ماه در محل کتابخانه عمومی نودشه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم ماموستا مبارکشاهی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسم با قرائت  اشعاری ناب از شاعران نامی، دیدگاه دین مبین اسلام پیرامون شعر و شاعران را بیان نمود .در ادامه با مجری گری زیبا و دلپسند خانم هاوژین جمیلی جمعی از شاعران از شهرهای نودشه و پاوه با سرودن اشعاری زیبا و دلنشین موجبات خوشحالی و رضایت خاطر حضار را فراهم نمودند،  مردم نودشه از تمامی اقشار استقبال زیادی از این مراسم نمودند تا جایی که به دلیل کمبود فضا بیش از 100 نفر از حضار به صورت ایستاده به مدت 4 ساعت نظارگر برنامه فوق بودند . اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی هناسه با هنرمندی جوانان هنرمند شهر نودشه با سرپرستی زانیار امینیان نشاط و شادمانی خاصی را به مجلس بخشیده بود.

 آهنگ دلنشین ترانه خوان محلی آقای هیشور حبیبی  در این مراسم مورد پسند حضار قرار گرفت. تشویق بی امان جوانان با وقار و فرهنگ دوست از شاعران حکایت  از شور و علاقه مردم به فرهنگ،ادب و هنر بود.

در این مراسم آقایان یوسفی بخشدار محترم ، جمعی از شعراء و ادیب فرزانه آقای محمد رشید امینی به طور جداگانه از زحمات ماموستا مبارکشاهی و آقایان امید و عبدالله حبیبی و مجری خوب برنامه وهمچنین مردم فرهنگ دوست نودشه تقدیر و تشکر نمودند . دبیر انجمن اعلام نمود که بیش از 25 اثر به دبیرخانه این مراسم رسیده که به علت ضیق وقت تنها به 15 اثر اجازه ارائه داده شد. ماهم به نوبه خود نهایت تقدیر وتشکر خود را از بانیان جلسه و زحمتکشان عرصه فرهنگ و ادب شهر نودشه اعلام میداریم . و امید است که هرساله چنین مراسمات با شکوهی در سطح شهرنودشه برگزار شود . در پایان مراسم با هدای لوح تقدیر از شاعران و هنرمندان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع: وبلاگ کتابخانه عمومی 22 بهمن نودشه

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...