دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با امام جمعه پاوه

دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با امام جمعه پاوه

n

 مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در جریان بازدید از کتابخانه های عمومی پاوه دیداری صمیمی با امام جمعه شهرستان پاوه داشتند؛ در این دیدار اسماعیل احمدی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن اشاره به اینکه تمام اقشار به کتاب علاقه دارند گفت : «ماموریت ما فرهنگی است و زیربنایی ترین بخش فرهنگ، کتاب است؛ تا جایی که دیگر حوزه های فرهنگی نیز برای پیشبرد اهداف خود نیازمند کتاب هستند و این نشان از جایگاه ویژه کتاب دارد».

احمدی با اشاره به فعالیت 5 باب کتابخانه عمومی در شهرستان پاوه، یکی از دغدغه های مردم پاوه را کتاب خواند و اضافه کرد : «ما مشکلات را بررسی کرده و شناخت خوبی بر روی مسائل مبتلا به منطقه داریم».

احمدی گفت : «در حال تلاش برای راه اندازی بخش اورامان شناسی و جمع آوری منابع مورد نیاز منطقه هستیم و این مهم نیازمند مساعدت و یاری مسئولین  بویژه امام جمعه  محترم است».

احمدی در پایان صحبت هایش وجود ملا قادر قادری را نقطه قوت پاوه دانست.

ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در ابتدای صحبت های خود با اشاره به آیاتی از قرآن مجید اهمیت قلم و کتاب را یادآوری نمود و قسم خداوند را به چیزهای با ارزش دانست و افزود : «این حاکی از ارزش کتاب است که خداوند به آن قسم می خورد».

ایشان تهاجم فرهنگی دشمن در قالب سریال های ماهواره ای و سرمایه گذاری کلان دشمنان در این عرصه را خطرناک خواند و افزود : «اینترنت و ابزارهای جدید نمی توانند جایگاه کتاب سنتی را بگیرند» وی همچنین با اشاره به اینکه پاوه شهری فرهنگی و مذهبی است کتاب را مظلوم خوانده و افزودند : «هر جا کتابخانه ای برپا شود زندانی بسته خواهد شد».

ایشان با اشاره به سختی و دراز مدت بودن تاثیر کار فرهنگی، کار فرهنگی و تبلیغی را کار پیامبران خواندند و ادامه دادند : «نجات جامعه امروز در گروه مطالعه است»و در ادامه صحبتهای خویش ضمن اشاره به اینکه حمله نظامی به کشور ما بعید است جنگ را در بعد سیاسی و فرهنگی دانستند و افزدوند : « باید بیشتر بر بعد رسانه ای فعالیت های فرهنگی تاکید کرد».

ملا قادر قادری قرآن را بزرگترین و مهمترین کتاب دانسته و افزودند : «ما به جمهوری اسلامی علاقه داریم و حفظ

آن وظیفه شرعی ماست».

ملا قادر قادری گفت : «تشویق، توجیه و صبر باید سرلوحه کار ما باشد چون هر سیاست ضد جمهوری اسلامی به ضرر تمام کشور است» و همچنین با اشاره به تقدیم 600 شهید در راه حفاظت از انقلاب، نظام و حمایت از رهبری اظهار داشت : «دغدغه ما حفظ مسیر شهدا  است و نبایداز این مسیر منحرف شد».

در این دیدار مدیر کل و هیئت همراه نماز ظهر را به جماعت ملا قادر قادری اقامه کردند.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...