جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید و مراسم تقدیر از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی

جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید و مراسم تقدیر از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی

n

برگزاری جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید و جشن کتاب شهرستان پاوه- آبان ماه 91

جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان پاوه  با حضور اعضای کمیته از جمله فرماندار محترم جناب آقای خدرویسی، معاون محترم فرماندار آقای صباح ولدبیگی، شهردار محترم شهر پاوه، آقای محمدی راد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضای کمیته به همراه 35 نفر از برگزیدگان حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه آقای محمد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن قرائت و توضیح سند نهضت مطالعه مفید به مقایسه شاخص های موجود در شهرستان و سند نهضت مطالعه مفید پرداختند و از اعضا کمیته خواستار ارائه برنامه های خود جهت افزایش کمی و کیفی مطالعه مفید در شهرستان شدند.

در ادامه نیز آقای محمدی راد به پاره ای از مشکلات و خواسته های کتابخانه های عمومی شهرستان اشاره هایی داشتند.

ریاست محترم کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان نیز در این جلسه به ضرورت توجه بیشتر به مقوله کتاب و کتابخوانی و اهتمام ویژه مسئولین علی الخصوص آموزش و پرورش و مدیران محترم مدارس بیاناتی را ایراد نمودند و از زحمات شهردار محترم در خصوص توجه به کتابخانه ها قدردانی نمودند و انتخاب ایشان را به عنوان شهردار نمونه استانی تبریک گفتند.

در اختتامیه این جلسه از برگزیدگان حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان توسط مسئولین  و اعضای کمیته نهضت مطالعه مفید تقدیر به عمل آمد. همچنین در این مراسم آقای خدرویسی شخصاً از کودکان و خردسالان حاضر در جلسه تقدیر به عمل آورند.

نویسنده مطلب: کتابخانه وحدت

کتابخانه وحدت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...